“Elke dag aan de balie is opnieuw een verrassing. Met de meest diverse vragen komen inwoners tot bij mij. Hen verder helpen geeft veel voldoening!”
Organisatie in beweging
“Onze dienstverlening is constant in beweging. Op de hoogte blijven van alles wat leeft in onze organisatie is dan ook een hele uitdaging. Toen ik startte op team dienstverlening kreeg ik een opleidingstraject op maat en dagelijks leer ik nog bij. Nu kan ik voor de overgrote meerderheid van de vragen die aan de balie in 't Getouw gesteld worden toch al een oplossing vinden binnen de 5 minuten. Het geeft dan ook een goed gevoel als onze inwoners tevreden en gerustgesteld terug kunnen vertrekken.”
Inwoners tevreden naar huis laten gaan, dat is mijn doel.
Ook werk achter de schermen
“De combinatie van de balie met telefonie en als het wat rustiger is backoffice taken zoals mails beantwoorden of meewerken aan de instagrampagina’s van de gemeente Mol maken dat ik elke dag met veel goesting naar het werk kom.”
Flexibele werkuren
“Zolang de dienstverlening gegarandeerd wordt kan ik zelf kiezen wanneer ik start en stop met werken. Door de korte woon-werk-afstand verlies ik nu veel minder tijd dan vroeger.”