“Onze organisatie verandert, het communicatielandschap wijzigt én onze inwoners evolueren. Binnen onze dienst evolueren we mee, dus de uitdaging én het enthousiasme om dit te doen blijft groot!”
Gestart als vrijwilliger op de jeugddienst
"In 1988 startte ik als vrijwilliger op de jeugddienst van Mol. Ik kreeg de kans om eerst met een gescocontract, later met een vast contract in dienst te komen bij de jeugddienst en uiteindelijk bleef ik er 18 jaar werken. In die 18 jaar mocht ik altijd andere taken uitvoeren, waardoor deze job boeiend en uitdagend bleef. Na 18 jaar kreeg ik de kans om te starten bij de communicatiedienst."
Belang van communicatie groeide
"De gemeentelijke website, gelanceerd eind 2002, stond nog in de kinderschoenen en van sociale media was toen nog geen sprake. Door de jaren heen werd de communicatie vanuit de gemeente almaar belangrijker en complexer. Ook de verwachtingen van onze inwoners liggen hoger en we staan in nauw contact met hen. Het team werd uitgebreid met experten. Ik kon hierbij altijd aangeven waar mijn interesses lagen en waar ik in wou groeien."
"Ik krijg de kans te groeien in taken die me interesseerden!"
Organisatie in verandering
"Doordat we als organisatie steeds in verandering zijn, word ik na al die jaren nog steeds sterk geprikkeld waardoor ik mijn werk nog met veel enthousiasme blijf doen. Tijdens de coronacrisis was een goede communicatie naar de Mollenaars cruciaal. Doordat we als team goed op elkaar ingespeeld waren, heeft dit ons team alleen maar versterkt."
"We hebben een ijzersterk team. We staan er altijd voor elkaar."
Professioneel werkmateriaal
"Als je materiaal nodig hebt om professioneel te kunnen werken, wordt hiervoor gezorgd. Ook onze bureaus en vergaderruimten zijn aangenaam."