Begeleider buitenschoolse kinderopvang

Gepubliceerd op  vr 9 feb 2024 om 0 uur
Tijdsduur Deeltijds Contracttype Bepaalde duur
Solliciteer nu

Het gemeentebestuur zoekt twee begeleid(st)ers buitenschoolse kinderopvang in contractueel dienstverband voor bepaalde duur (25/38) salarisschaal IFIC 11. Het gaat over 1 contract voor zes maanden en 1 contract voor 3 maanden,. Interesse? Solliciteer zo snel mogelijk via het online sollicitatieformulier.

Als begeleid(st)er van de buitenschoolse kinderopvang sta je in voor het begeleiden van kinderen tijdens de voor- en naschoolse opvang en tijdens de schoolvrije dagen. Samen met je team bereid je leuke en gevarieerde spelactiviteiten voor om samen met de kinderen te spelen.

Maak jij graag het verschil, zowel voor kinderen als voor ouders? Ga jij graag creatief aan de slag? Hecht jij veel belang aan zorg op maat?
Solliciteer dan snel voor deze droomjob en kom terecht in een superfijn team!

Profiel

Je moet in het bezit zijn van één van de volgende diploma’s:

  • 7de jaar BSO kinderzorg of begeleider in de kinderopvang (of volwassenenonderwijs)
  • 6de jaar TSO sociaal technische wetenschappen, gezondheids- en welzijnswetenschappen of jeugd- en gehandicaptenzorg (of volwassenenonderwijs),
  • 2de jaar met succes voltooid van de opleiding leraar kleuteronderwijs, leraar lager onderwijs of orthopedagogie (of volwassenenonderwijs)
  • bachelor- of masteropleiding
  • een diploma dat voldoet aan de voorwaarden die zijn vastgesteld door Kind en Gezin

NIEUW
Kandidaten die niet voldoen aan één van bovenstaande diplomavereisten, maar wel over de juiste competenties beschikken (https://www.kindengezin.be/sites/default/files/2021-09/basiscompetenties-kinderbegeleider.pdf) die noodzakelijk zijn voor de uitoefening van het takenpakket, komen in aanmerking tot de selectieprocedure.

Je bent beschikbaar tussen volgende uren:

- tussen 7u-9u 's morgens en 15u-18.30u 's avonds

- op woensdag tussen 12u-18.30u

- donderdagvoormiddag tussen 9u-12u

Aanbieding

  • Een boeiende en afwisselende functie in een overheidsorganisatie met de juiste VIBES. Op onze website kom je meer te weten over onze VIBES-waarden.
  • Een deeltijds (25/38) contract bepaalde duur van drie maanden en zes maanden en een aantrekkelijk salaris (ific barema 11) met bijkomende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, een gratis hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioen, fietsvergoeding, terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer, kortingen via de UITPAS en benefits at work.
  • Relevante ervaring uit de privésector kan je laten meetellen voor maximum 12 jaar en ervaring in de openbare sector en onderwijs tellen volledig mee voor de berekening van je anciënniteit
  • Een filevrij te bereiken werkplaats.
  • Tal van vormings- en opleidingsmogelijkheden omdat wij het belangrijk vinden dat jij kan groeien binnen je job.

Contact

Solliciteren kan via het online sollicitatieformulier. 

Meer info: Afdeling personeel, tel. 014 27 24 18 of via vacature@gemeentemol.be.

Je kan de volledige functiebeschrijving raadplegen op www.gemeentemol.be.

Enkel volledige kandidaturen worden aanvaard. 

We plannen zo snel mogelijk een sollicitatiegesprek in. 

Solliciteer nu

Contact

An Michiels

Adres
't Getouw Molenhoekstraat 2 , 2400 Mol
Tel.
Vandaag
Nu gesloten
Telefonisch bereikbaar van 9 tot 12 uur & 13.30 tot 16 uur
Morgen
Telefonisch bereikbaar van 9 tot 12 uur & 13.30 tot 16 uur
Naar top